poniedziałek, 16 maja 2011

WITAM

Jestem "szczęśliwą emerytką'',długo zbierałam wszystko o ziołach..Mam tego sporo i zapiszę to wszystko tutaj a papiery wreszcie wyrzucę
                           

                                .MAM NADZIEJĘ   że z  wiadomości które będę tu umieszczała   ktoś skorzysta. Osobiście sama z wielu korzystałam.Będą to opisy przepisy i różne informacje o ziołach--znane i może mniej znane.



           Przeziębienie
      Suszone maliny,kwiat lipy i kwiat dziewanny zmieszaj w równych częściach,odmierz 3 łyżki zalej 2 szklankami wrzątku i zalej.Po 10 minutach przecedż i pij taki gorący jaki dasz radę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ALGI

DZIAŁANIE:  ODŻYWCZE, NAWILŻAJĄCE, PRZECIWZMARSZCZKOWE Algi są bogatym źródłem łatwo przyswajalnych minerałów, mikroelementów, β-karo...